Pentru ca acest site să personalizeze pentru dv. , vă rugăm să autorizați utilizarea de cookies pe calculatorul dv.
Sunt de acordInformații suplimentare

I. Despre Beery.ro

Ce est Beery.ro?

Explicat pe scurt, Beery.ro este un club pentru cunoscătorii de bere de calitate.

Explicat puțin mai complicat, Beery.ro este o comunitate de oameni care iubesc să descopere universul berii, cum ar fi să încerce noi mărci și stiluri în fiecare lună. Nouă tuturor ne place să bem bere de calitate mondială.

Oferim beri care nu se vând în supermarket-urile mari. Acestea provin în majoritatea lor din berării mici, dar foarte respectate la nivel mondial

Vom fi fericiți să vă avem alături

Cum plătesc?

În prezent, sunt acceptate următoarele modalități de plată a cutiilor cu bere:

Pot comanda din nou berile mele preferate?

Veți putea face acest lucru începând cu sfârșitul anului 2017, când vom avea o secțiune specială pentru comenzi individuale. Trebuie numai să aveți puțină răbdare! :)

Ce se află în fiecare cutie?

În fiecare colet pe care îl primiți o dată pe lună, am selecționat cu grijă 8 beri din diferite microberării din întreaga lume, din cel puțin 4 tipuri diferite.

Unele dintre țările din care va asigurăm bere, sunt, în ordine alfabetică: Anglia, Australia, Belgia, Bulgaria (numai bere artizanală),Cehia, Danemarca, Estonia, Franța, Germania, Grecia, Japonia, Norvegia, Olanda, România, Rusia, SUA, Serbia, ș.a.

Cele mai multe beri sunt îmbuteliate în sticle de 330, 355, 500 sau 660 ml, dar avem și alte tipuri, și, uneori (deși rar) la doză.

La abonamente punem adesea în cutie și un cadou surpriză, special pentru tine. La fiecare a șasea lună de abonament primiți și un cadou anunțat în prealabil - un tricou de marcă, dedicat berii, deschizător special, halbă de bere ș.a.

Ce înseamnă „Selecție“?

Selecțiile pe Beery.ro sunt cutii speciale, care se pregătresc în cantități limitate, disponibile numai pentru o anumită perioadă de timp. Acestea nu fac parte din abonament, dar conțin beri selecționate deosebit de atent și tematic - dintr-o anumită țară, asociate unui anumit eveniment, sărbătoare sau altceva. Profitați de selecții, deoarece cu greu veți avea șansa de a le încerca din nou odată ce cantitățile s-au epuizat.

Am voucher/cupon de reducere – cum pot să-l folosesc?

Ei bine, norocosu-i norocos ... :)
Pe voucherul sau cuponul dumneavoastră este un cod de reducere. Introduceți acel cod în căsuța corespunzătoare când efectuați comanda și veți reduce costul cutiei dumneavoastră.

Pot vedea reducerea pe pagina de confirmare a comenzii, înainte de a plăti?

Când vă înregistrați în clubul nostru special Beery.ro, veți primi propriul cod / link care vă poate aduce bere gratis. Utilizați-l pentru a invita prieteni, rude, colegi, vecini sau chiar persoane întâlnite în mod întâmplător pe stradă. Pentru fiecare dintre aceste persoane, care se înregistrează și comandă cel puțin o cutie de bere la noi, veți obține un credit de 5 ron în contul dumneavoastră pentru comenzile ulterioare..

Invită 3000 de prieteni și atunci când aceștia vor comanda vă vom trimite o bere de super calitativă gratis pentru următorii aproximativ 25 de ani!

De câte oferte pot beneficia simultan?

Ofertele noastre sunt o modalitate foarte bună de a vă familiariza cu Beery.ro. Acestea vă permit să gustați o bere delicioasă cu bani mai puțini
Acestea pot fi în două formate: oferta de pe site / rețelele de socializare sau voucher achiziționat online.

O persoană și o gospodărie (= o adresă) pot beneficia de o ofertă o singură dată.

Noi ne iubim mult clienții, dar, de asemenea, ne respectăm munca. Știm că astfel de lucruri se întâmplă foarte rar, dar fiecare client care încearcă să abuzeze de ofertele noastre va trebui să plătească berile comandate în întregime.

De ce nu spuneți ce beri sunt în cutii?

Și noi vrem să fim în măsură să o facem, dar unele dintre mărcile pe care le-am pus în cutii sunt disponibile în Romania într-un număr foarte limitat - de ex. cantitatea totală importată în Bulgaria este de numai 5-6 baxuri. De aceea, de multe ori înlocuim berile și nu putem spune care dintre selecții va fi în cutia dumneavoastră. Vă putem promite că veți găsi o cutie de bere din cel puțin șase țări, și din cel puțin patru stiluri diferite. Acest lucru vă va garanta că aveți acces la o mare varietate de mărci și stiluri. Indiferent de ce selecție se află în cutie veți găsi o descriere detaliată a tuturor berilor incluse.

De ce să aleagă altcineva berea pe care să o beau eu?

Deoarece încercăm să vă prezentăm o mare varietate de beri din întreaga lume. În acest scop, colegii noștri se sacrifică aproape în fiecare seară și degustă cu atenție fiecare bere înainte de a decide dacă este bună de a fi inclusă în cutiile oferite de Beery.ro. Astfel, puteți fi siguri că un cunoscător a selectat berile pentru cutia dumneavoastră.

II. Livrări

Livrați și în afara Romaniei??

Deocamdată singura țară în afara României unde putem livra cutiile cu bere, este Bulgaria. În curând vom organiza livrări și în alte țări, promitem!

Program de livrare

Dacă plasați comanda până la ora 13:00 într-o zi lucrătoare și doriți să o aveți la o adresă din Bucuresti în aceeași zi lucrătoare, o veți primi, însă trebuie să acoperiți costurile suplimentare de livrare în valoare de 20 lei.

Dacă plasați o comandă standard până la ora 15:00, vom trimite cutia dv. prin curier în următoarea zi lucrătoare sau la data de livrare indicată de dvs.

Dacă plasați comanda într-o zi nelucrătoare sau în weekend, vă vom trimite cutia cu bere în ziua lucrătoare următoare după zilele libere.

Cutiile sunt reciclabile?

Ne place să ajutăm planeta Pământ, astfel încât după ce v-ați bucurat de bere, puteți recicla cutia fără probleme. Colegii noștri Mihai și Camelia care se ocupă de comenzile dv., sunt adevărate mașini și lucrează foarte repede, pentru ca dv. să nu așteptați berea prea mult!

III. Alte întrebări

Produc bere – cu cine pot lua legătura?

Ceea ce faceți este deosebit! Vă mulțumim ca ne-ați contactat! Vă rugăm să ne trimiteți un email la și să ne povestiți mai multe despre berea dumneavoastră și despre condițiile în care doriți să colaborăm. În cazul în care aceste condiții sunt satisfăcătoare pentru ambele părți, cu bucurie vom lucra împreună!

IV. Am nevoie de ajutor

Cutia cu bere pe care am primit-o este deteriorată

Nici nouă nu ne place când se întâmplă astfel de lucruri rele unei beri bune. Cu toate acestea, uneori, ne mai ciocnim și de accidente cu „victime“. Din fericire, acest lucru se întâmplă foarte rar (mai puțin de 0,6% din cazuri) și pentru aceste cazuri am elaborat o procedură.

Dacă primiți vreodată o cutie deteriorată sau una dintre sticlele de bere în ea este spartă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu o fotografie cu defectele la și vom verifica imediat care este situația! Apoi, vă vom răspunde rapid despre cum vă propunem să vă compensăm.

Nu pot intra în cont/Am uitat parola

Nu-ți face griji, se întâmplă și celor mai buni. Ivan de la departamentul IT își uită parolele în mod regulat (și se pricepe la calculatoare cu statut aproape de șaman!).

Faceți doar click pe link-ul „Am uitat parola“ și vă vom trimite o parolă nouă pe adresa de e-mail. Dacă problemele persistă, trimiteți un e-mail la și vă vom ajuta rapid.

Codul voucherului/cuponului meu nu funcționează

Uneori se întâmplă și lucruri de genul acesta, așa că nu intrați în panică – veți primi berea la timp! Trimiteți-ne un e-mail cu codul la și vom rezolva problema rapid.
Nu uitați să verificați perioada de valabilitate a voucherului, precum și să verificați cu atenție dacă l-ați introdus corect.

Vreau să returnez comanda/să-mi fie rambursată suma plătită

Fiind clientul nostru, ne dorim să primiți întotdeauna lucrul pentru care plătiți - și anume o varietate de beri noi din întreaga lume, în fiecare lună, prin livrare convenabilă la o adresă aleasă de dumneavoastră. Dar, uneori, putem greși, astfel încât nu vă vom refuza niciodată returnarea cutiei cu bere (fără să o fi băut, desigur), după care să vă recuperați întreaga sumă plătită pentru ea, prin transfer bancar sau mandat poștal prin curier.

Dacă îmtâmpinați probleme cu vreuna dintre cutiile noastre, vă rugăm să ne contactați la .

Am facut o comandă, dar nu am primit email de confirmare. Ce să fac?

Există 3 posibile motive pentru care să nu primiți email de confirmare:

Oricare ar fi situația, în cazul în care în decurs de o oră de la comanda dumneavoastră nu primiți un e-mail de confirmare, vă rugăm să ne contactați imediat la sau la tel. 021 207 00 61. Vă vom ajuta cu plăcere !

În berea mea sunt prezente sedimente/„depunerii“!

Vă puteți numai bucura – asta înseamnă că berea dumneavoastră este fabricată din ingrediente de calitate! Sedimentele sau „depunerile“ din bere sunt în mare parte resturi de la drojdia naturală, care a fost folosită în procesul de fabricare. Este perfect sigur și puteți bea berea fără griji!

V. Contul meu

Cadouri

Cadourile îi vor determina pe toți prietenii dumneavoastră sa vă iubească fără măsură! La urma urmei, cine ar refuza o cutie de bere?